Nieuws

Geef uw medewerkers een Kampen Kado bon

“I’m dreaming of a white Christmas...”Dat zong Bing Crosby jaren geleden al en het verhaal gaat, dat hij deze hit schreef op een tropisch warme dag in Californië. Misschien heeft u nu een vergelijkbaar gevoel, want Kerst 2018 lijkt nog ver weg.Aan de andere kant: veel kerstpakketten worden rond de zomer al besteld en daarom wijzen we u nu graag op een alternatief waarmee u: In 5 minuten klaar bent met het regelen Uw medewerkers zelf laat kiezen De economie van Kampen steunt Onze tip: geef uw medewerkers Kampen Kado bonnen!Deze bonnen zijn verkijgbaar in €5 of €10 en kunnen worden verzilverd bij zo’n 50 zaken in de binnenstad van Kampen. Ook zijn er enveloppen beschikbaar als leuke verpakking.Meer info? Kijk op www.kampenkado.nl of bel Roeland Tameling via 06-17453490.Direct bestellen? Stuur een mailtje naar r.tameling@kampenmarketing.nl met daarin het aantal bonnen dat u wilt ontvangen en uw contactgegevens.
Lees verder

Jaarverslag Kampen Marketing 2017

De stichting Kampen Marketing heeft de resultaten over het afgelopen jaar bekend gemaakt en gepresenteerd aan o.a. het stichtingsbestuur en aan het College van B&W van de Gemeente Kampen. Enkele opvallende punten uit het Jaarverslag 2017: Meer dan 400 relaties zijn bij elkaar gebracht tijdens verschillende bijeenkomsten Het bereik van de website stad.kampen.nl is met 25% gestegen ten opzichte van 2016 Kampen Marketing bereikte 247.409 Facebookers per maand, met een piek in juni (Hanzedagen)
Lees verder

Kampen Marketing wil grootste citymarketingorganisatie worden

Kampen Marketing, de organisatie die mensen wil verleiden om te kiezen voor Kampen, heeft een vacature op internet gezet voor 52.000 nieuwe collega’s. Daarmee zou het de grootste citymarketingorganisatie van Nederland worden.Gastheren en gastvrouwenDe nieuwe ‘parttime citymarketeers’ van Kampen zijn nodig om invulling te geven aan de ambitie van Kampen om een hartelijke Hanzestad te zijn. Hun werk zal namelijk vooral bestaan uit het gastvrij ontvangen, informeren en helpen van bezoekers, nieuwe bewoners en bedrijven. Bijvoorbeeld tijdens evenementen zoals Sail Kampen, maar ook door nieuwe inwoners een rondleiding door de gemeente te geven.VacatureKampen Marketing is op zoek naar mensen die andere mensen willen helpen, mensen die de trots op hun stad willen delen en mensen die het leuk vinden om Kampen te promoten. De vacaturetekst is niet alleen online gezet op www.kampenmarketing.nl, maar ook gedeeld op landelijke vacaturesites zoals Jobbird en Indeed, want ook oud-Kampenaren en andere enthousiastelingen over Kampen zijn welkom. Ter ondersteuning bij de werving en selectie van kandidaten is het gerenommeerde bureau Werkis uit Kampen ingeschakeld.ArbeidsvoorwaardenDe citymarketing organisatie keert geen salaris uit, maar de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn volgens Kampen Marketing meer dan marktconform inclusief een kennismakingsgesprek met o.a. de burgemeester en de directie van Kampen Marketing, een inwerkprogramma bestaande uit 3 sessies over gastheerschap, praktische vaardigheden en de stad en een training om Kampen ook online te promoten. Als dienstkleding worden een ‘ik ben een echte Kampen promoter’ trui en ‘trek maar aan mijn jasje’ windjack beschikbaar gesteld.
Lees verder

Enthousiaste en betrokken ambassadeurs, gastheren en gastvrouwen van Kampen

52.000 part-time citymarketeers (m/v)

Enthousiaste en betrokken ambassadeurs, gastheren en gastvrouwen van Kampen

Kampen Marketing is de citymarketingorganisatie van Kampen, hartelijke Hanzestad aan de IJssel. De stichting voert regie op de profilering van Kampen. Daarmee dragen we bij aan het bevorderen van de economie, werkgelegenheid, aantrekkelijkheid, voorzieningenniveau en leefbaarheid.Ben jij trots op je stad? En hou je ervan om andere mensen te helpen? Vind je het leuk om bezoekers, nieuwe bewoners en anderen te vertellen over Kampen? Dan komen we graag met jou in contact!
Lees verder

Hanzesteden Marketing wint de Netwerk Citymarketing Award

Vakjury en publiek verkiest Hanzesteden Marketing boven Den Haag en Utrecht MarketingTijdens het jaarlijkse congres wordt de Netwerk Citymarketing Award uitgereikt aan de meest succesvolle en bijzondere case in de citymarketingbranche en Hanzesteden Marketing is de winnaar van 2018. Zowel de vakkundige jury als het publiek heeft Hanzesteden Marketing verkozen boven de inzendingen van Gemeente Den Haag en Utrecht Marketing.Zowel de jury als het publiek heeft gekozen voor Hanzesteden Marketing om de bijzondere manier van samenwerking tussen Hanzesteden Marketing, lokale citymarketingorganisaties, regiomarketingorganisatie en NBTC Holland Marketing. Voorzitter van het zeskoppige juryteam Erik Braun: "Voor buitenstaanders lijkt het logisch de rijke historie van de Hanze te gebruiken, maar het in praktijk brengen met zoveel partners is een uitdaging. De jury was tevens zeer blij dat de nadruk is gelegd op de beleving van de Hanzesteden. Na een pittige discussie is er toch unaniem gekozen voor het concept van Hanzesteden Marketing."
Lees verder

Toeristisch Platform Kampen

Het Toeristisch Platform Kampen is op verzoek van het bedrijfsleven door de Gemeente Kampen en Kampen Marketing opgericht om vrijetijdsondernemers, culturele initiatiefnemers en andere betrokkenen in contact te houden met de gemeente en citymarketing. Op woensdag 7 februari vindt er in het stadhuis (vergaderkamer Kampen) van 19.30 tot 21.30 uur weer een bijeenkomst plaats. Onder andere het onderwerp Zomer in Kampen komt dan op een interactieve manier aan de orde. Belangstellenden zijn van harte welkom!aanmelden kan via: n.koersen@kampen.nl
Lees verder