Succesvolle events als Sail Kampen, 'Kerst in Oud Kampen' en de vele andere toeristische activiteiten zetten Kampen als aantrekkelijke Hanzestad steeds vaker in de nationale 'spotlights'. Publiek en toeristische ondernemers blijken het nautisch karakter van de stad en haar turbulent verleden een absolute trekker te vinden. Om de gezamenlijke kansen hiervoor verder onder de aandacht van cruisereders en touroperators aandacht te brengen organiseren Kampen Marketing en Tourist Info Kampen een kennismakingsdag op 13 maart aan boord van salonboot 'de Veerman van Kampen'.

De rederijen en touroperators krijgen onder meer een toelichting over de samenwerkingsmogelijkheden met Kampen Marketing, een lezing van zeezeiler Henk de Velde en een stadswandeling aangeboden.

De kennismakingsdag van Kampen Marketing in samenwerking met Tourist Info Kampen wordt georganiseerd door Harry van Dijk (projectmanager Cruises & Touroperators), ondersteund door Jan Troost (bestuurslid Kampen Marketing en voorzitter Tourist Info) en citymarketeer Roeland Tameling. Voor meer informatie over dit event is speciaal voor de cruisereders en touroperators het mailadres 4touroperators@kampenmarketing.nl geopend.

Foto: waterfront Kampen – gemaakt door Kampeninbeeld
Lees meer artikelen met deze tags: