Kampen Marketing werkt de komende maanden aan een marketingstrategie gericht op bedrijven. Het moment is namelijk aangebroken om het imago van Kampen ook bij (nieuwe) ondernemers op bedrijventerreinen te versterken, wat onder meer zou moeten leiden tot verhoging van de omzet uit verkoop van bedrijven kavels met 10% in 2018 t.o.v. 2016.



Dat willen we als volgt bereiken:

  • Bedrijven interesseren om zich in Kampen te vestigen, niet alleen vanwege de vestigingsmogelijkheden per locatie, maar ook vanwege de pluspunten van Kampen in het algemeen (focus op gevestigde ondernemers: koesteren en laten groeien + nieuwe ondernemers: hartelijk welkom)
  • We willen de gemeente Kampen breed en eenduidig neerzetten als de mooie en gastvrije stad om te wonen, werken en recreëren. En om te ondernemen. We willen de slogan 'Kampen, Hartelijke Hanzestad' ook echt waarmaken op alle gebieden.

Daarom is Kampen Marketing een marktonderzoek gestart met als doel:

  •  Inzicht krijgen in de meest actuele en voor Kampen relevante (markt-)ontwikkelingen op het gebied van economie en ondernemersklimaat;
  • Opstellen van een marketingstrategie gericht op ondernemers die zich in Kampen hebben gevestigd of zich zouden moeten vestigen;
  • Ontwikkelen van een actieplan voor de periode 2018 – 2020.

Meer weten? Stuur een mailtje naar r.tameling@kampenmarketing.nl of bel 06-17453490.
Een concept van: Pankra, Leuk Geregeld & MacHelp