De stichting Kampen Marketing wordt bestuurd door:

Frans Holleman

Voorzitter / penningmeester
2000px LinkedIn Logo svg
image63

Thomas Klaphake

Secretaris
2000px LinkedIn Logo svg
image64


Annette Schol

Bestuurslid
2000px LinkedIn Logo svg
image65



Jan Troost

Bestuurslid, portefeuillehouder Tourist Info
2000px LinkedIn Logo svg
Jan Troost



Het marketing team bestaat uit:


Roeland Tameling

Citymarketeer
2000px LinkedIn Logo svg
roeland

"Kampen doorstaat met glans de ‘ansichtkaartentest’ en heeft naar mijn mening het mooiste
waterfront van Nederland. Ik geniet van het werken met partners die graag de stad vooruit helpen.
Voor mij geldt het credo ‘geen slogans maar daden’, het liefst met een flinke portie
ondernemerschap en creativiteit. Citymarketing is bij uitstek een teamsport, dus de basis voor succes
leg ik graag door samen te werken. Zo kunnen we onze doelen bereiken en samen successen vieren."


Dennis Bijl

Online support
2000px LinkedIn Logo svg
image67
''Woonachtig in Kampen wel import maar succesvol de Kampertaal cursus afgerond, heb ik de pracht van de stad en de gastvrijheid van Kampen ontdekt. Veel van mijn klanten komen uit het westen van het land en merken dan ook de pracht van Kampen op. Ik zet mijn professie in om Kampen te promoten onder de Kampenaren en de geïnteresseerden van buiten.''



Anja Kuipers

Webmaster Visit Kampen
2000px LinkedIn Logo svg
image68
"Ja dat is Kampen, ons mooie Kampen, prentenboek van d’olde tied...
Het refrein van het Kamper Stedelied zegt het al, Kampen is een prachtige stad!
Een prentenboek dat gelezen moet worden, door zoveel mogelijk mensen. Elke
dag werk ik als webmarketeer vol enthousiasme aan het online
prentenboek www.stad.kampen.nl. Het is mijn passie om te laten zien hoe mooi
Kampen is en hoeveel hier te beleven valt. De grootse evenementen, kleinschalige
initiatieven, de vele monumenten, unieke exposities, het stadspark, het
winkelaanbod en boetiekjes, de uiterwaarden van de IJssel en nog veel meer.
Samen met een enthousiast campagneteam zetten we Kampen op de kaart!"


Lucas Reinds

Visuele identiteit en vormgeving
2000px LinkedIn Logo svg
image69
"Kampen lijkt een geheimpje. Als we hier opdrachtgevers uit 'de grote stad' over de
vloer hebben is men altijd blij verrast hoe prachtig het hier is. Door het verhaal
van Kampen strategisch te vertalen naar beeld is het mijn verantwoordelijkheid
dat we steeds minder het best bewaarde geheim van Nederland zijn."



Hester Timmerman

Sociale media
2000px LinkedIn Logo svg
image29
"De combinatie van historie, monumenten, winkelen, Ijssel en haar prachtige delta
maakt dat Kampen misschien wel in het mooiste gedeelte van Nederland ligt.
Trots dat ik, met de Facebookpagina Hanzestad Kampen, onze mooie stad mag
laten zien aan de Kampenaren. Steeds meer mensen buiten Kampen volgen de
pagina. Ik geniet van het werken met een team van specialisten om Kampen
daadwerkelijk op een positieve en doelgerichte manier op de kaart te zetten.
Krachten bundelen en Kampen laten stralen."



Johan van der Kolk

Media & commercie
2000px LinkedIn Logo svg
image30
"Geboren in de gemeente Kampen, een stad waar ik mij thuis voel, een stad waar ik trots op ben!

Wij kennen de stad, de ondernemers en dagelijks staan wij in contact met de inwoners. Wij kennen het DNA van Kampen en spreken letterlijk en figuurlijk de taal. Door het brengen van het nieuws zijn wij bruggenbouwers tussen al die eilandjes die de stad spreekwoordelijk rijk is. Met het bereik van onze kranten, websites en social media kanalen verbinden wij de mensen en zijn wij hét lokale platform, De Brug is dan ook van ons allemaal."


Miranda Hogeboom

Accountmanager Citymarketing Gemeente Kampen
2000px LinkedIn Logo svg
image34
''Kampen heeft inwoners, bezoekers en ondernemers veel te bieden en ik draag vanuit de gemeente Kampen graag mijn steentje bij om dit aan zoveel mogelijk mensen te laten weten.''

Coen van Mierlo

Administratie
Administratie@kampenmarketing.nl
image35
"Kampen heeft een schat aan cultuur en daar ligt mijn affiniteit. Mijn doel is om diverse culturele instellingen binnen de gemeente zoveel mogelijk te laten samenwerken. Hierdoor kan cultuur worden ingezet om de stad Kampen te promoten." 


Nardus Koster

Evenementen platform Kampen
2000px LinkedIn Logo svg
image36

''Samenwerken om een zo breed mogelijk aanbod aan evenementen in Kampen te kunnen aanbieden! Daar wil ik mij voor inzetten!''

Een concept van: Pankra, Leuk Geregeld & MacHelp